Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Code invoer uitschakelen bij ipad

Ga naar oplossing Opgelost door Gast Henri Aalten,

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Het is niet helemaal het juiste forum, maar bij een ander geschikt forum lukt het maar niet met registreren.

Vandaar hier maar proberen.

Na een software update bij mijn Ipad 3 moet ik iedere keer een toegangscode invoeren, dat wil ik uitzetten. Maar hoe ???

In 2 apple winkels konden zij het ook niet vinden. ook niet bij die hele grote andere winkel.

Graag hulp? 

Geplaatst:

Instellingen-algemeen-automatisch slot.....bedoel je dit ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Nee.  Ik moet nu iedere keer een code van 4 getallen invoeren, als ik de Ipad aanzet.

Dat wil ik uitzetten.  Dit heeft nooit gehoeven, ma na een software update wel.

Geplaatst: (aangepast)

Instellingen-algemeen-codeslot dan ?

Daar kan je kiezen om het Codeslot uit te zetten,bovenaan in blauwe letters

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

• Oplossing
Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Instellingen-algemeen-codeslot dan ?

Daar kan je kiezen om het Codeslot uit te zetten,bovenaan in blauwe letters

Dat was het. jammer dat zij dat niet wisten waar zij het verkopen. Dank allen.