Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Roland M-200i met een storing op een ingang


Ga naar oplossing Opgelost door boarder,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar het schema of de SM van een roland M200i. Hier zit een storend geluid op een van de 16 ingangen, Ik geraak tot de eerste opamp, die ok is maar dan wordt het moeilijk zoeken in dergelijk complex toestel. 

Wie kan me helpen?  

Geplaatst:

Toestel naar fabrieksinstellingen gebracht zonder succes.

De ocilloscoop en multimeter er bij gehaald - een ingangs -opamp oscilleerde. Deze verwijdert en de fout is weg. Nu nog even een nieuwe opamp er in en dan hopen dat ie in orde is.

  • 2 weken later...
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...