Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo .

Ik heb hier nog 3 losse Kabel insteektuners liggen van de Gigablue Quad plus , dus niet de 4 K tuners.

Ik dacht  20 euro stuk en 3 voor 50 Euro .

Ik denk dat het dual tuners zijn , ik kan dat helaas niet meer testen omdat de GB Quad omgeruild zijn naar deGB Quad  uhd 4k versie en daar zitten andere insteek tuners in, dus dat past helaas niet.

 

Groetjes dreka

IMG-20241204-WA0006.jpg

IMG-20241204-WA0007.jpg

IMG-20241204-WA0009.jpg

IMG-20241204-WA0010.jpg

IMG-20241204-WA0011.jpg

  • 1 maand later...
Geplaatst:
4 minuten geleden, HansvW zei:

Hallo Dreka1, heb jij of weet jij een kannaal voor 1 insteek kabeltuner voor de GB UHD QUAD 4K?

Bvd Hans

Het is de "Gigablue Dual DVB-C/T2 Tuner V2 (H.265)".

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...