Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals een ieder weet is Logitech vorig jaar gestopt met de mediaservers voor de Squeezebox mediaspelers.

Nu schijn je het apparaat alsnog te kunnen gebruiken met een lokale mediaserver van Lyrion(LMS) op je pc of Raspberry Pi.

Ik wil graag een server op mijn pc maken maar ik loop constant tegen het probleem aan dat de connectie van LocalHost geweigerd wordt.

Weet iemand een duidelijke handleiding over hoe alles te installeren en in te stellen?

De manual op Github laat erg te wensen over.

Geplaatst:

Ik heb hier beide systemen aan de praat en bedien ze met een app, Squeezer. Ik begrijp niet goed wat er bij jouw verkeerd gaat, kun je iets duidelijker zijn.

Op een made

Dit weekend ging een groepje maden in Scheveningen pootjebaden. De welbespraaktste van het stel sprak: ‘Makkers, merken jullie wel? Er zijn hier heel wat maden bij die made zijn in Germanij.’

 

 

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...