Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

3X een CI voor CD

1X een CI voor Ziggo

1X een CA voor ????

 

3X een CD kaart

2X een oude Irdeto kaart

En nog een paar kaarten

 

Een werkende Mastera met voeding

 

Liest alles in 1X  100€

 

IMG_0514.JPEG

IMG_0515.JPEG

IMG_0516.JPEG

...........................Groetjes:...Boelo

VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...