Procar001 Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april Waarschijnlijk een eenvoudig antwoord voor de meesten hier, voor mij een vraag.. Mijn satelliet ontvanger zit in mijn TCL tv ingebouwd, maar ik wil opnemen. Hoe kan ik dat? Door een externe harde schijf aan mijn tv te koppelen?
bellejt Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april AI geeft een duidelijke beschrijving net zoals de handleiding van je TV Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Procar001 Geplaatst: 16 april Auteur Geplaatst: 16 april 5 minuten geleden, bellejt zei: AI geeft een duidelijke beschrijving net zoals de handleiding van je TV Ok thx!
Aanbevolen berichten