Kabeltje87 Geplaatst: gisteren om 16:19 Geplaatst: gisteren om 16:19 Hebben meer mensen hier een probleem mee? Ontvangstv0db ~~Rytec Team~~ Vu+Uno4KSE / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Oplossing bellejt Geplaatst: gisteren om 16:25 Oplossing Geplaatst: gisteren om 16:25 is hier gewoon open 15 db Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Kabeltje87 Geplaatst: gisteren om 16:28 Auteur Geplaatst: gisteren om 16:28 Is hier nu ook terug ~~Rytec Team~~ Vu+Uno4KSE / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten