Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

blitz10

Lid
  • Items

    436
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door blitz10

  1. blitz10

    hypotheek

    nog 24 maanden en dan ben ik van mijn hypotheek af. ik zit eigenlijk met 100.000 vragen, wat is het beste als mijn hypotheek afloopt -wederom een nieuwe hypotheek nemen ( belasting ? ) -overwaarde opnemen - eerder stoppen met werken etc,etc bestaat er een instantie waar ik ( gratis )een onafhankelijk en eerlijk advies kan krijgen aangaande hypotheek
  2. Heb sandalen, waarvan de klittenband aan een zijde niet meer goed hecht. De sandalen zelf zijn nog goed in orde. Als ik het goed kan inschatten is de klittenband gelijmd( ik zie namelijk geen stiksel ). Is de klittenband te verwijderen en kan ik deze vernieuwen . Zo, ja: welke klittenband raden jullie mij aan, en welke lijm ? kan ik hiervoor seconde lijm gebruiken ?
  3. Daaaaaaanke( of te wel dank u wel )
  4. Ik heb inderdaad een sat en kabel tuner in de box zitten. ik ga Pli 9.0 erop zetten. tevens ga ik een recente zenderlijst erop zetten.
  5. Vu duo 2 open Pli 7.3 Sinds enkele dagen heb ik het volgend probleem: als zap van bv rtl4 naar sbs 6 duurt het soms wel 15 sec voordat ik beeld heb. zap ik terug naar rtl 4 en dan meteen terug naar sbs6 , dan heb ik meteen beeld. op de box staat nu open Pli 7.3 versie. in het verleden(+/- een week geleden ) was zappen geen probleem met de configuratie op mijn box. ik heb bij Ziggo een abo, hiervoor gebruik ik 2x ziggo smartcard( irdeto ). i.s.m oscam Iemand, enig idee wat er aan de hand is.
  6. heb al een tijdje een vlek op mijn scherm. diverse malen al een poging gedaan om vlek te verwijderen, maar helaas. met doek, speciale cleaner voor tv scherm etc,etc heb het vermoeden dat de beschermlaag beschadigd is van scherm vlek is vooral zichtbaar als het donker is en op licht groene en licht grijze achtergrond. heeft iemand nog een idee, wat ik hiermee kan doen.
  7. blitz10

    sollicitatieplicht UWV

    Ik ben helaas vanaf vandaag werkzoekende op 61 jarig leeftijd. Ik heb begrepen dat ik per 4 weken min 4 sollicitaties moet doen. Aangezien ik altijd gewerkt heb tot aan mijn 61 jaar( waarvan 38 jaar volcontinu ), valt dit voor mij niet mee. Heeft iemand, tips voor me hoe ik een en ander kan aanpakken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...