Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

MarkViaSat

Lid
  • Items

    60
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

MarkViaSat's prestaties

Enthousiasteling

Enthousiasteling (3/8)

  • Conversatie starter

Recente badges

  1. Weet iemand wat nu de status van deze onheilspellende aankondiging van CD is? Ik bedoel mijn module met zwarte wereldbol werkt nog steeds... 🤔
  2. Als de transponder eruit lag dan hadden de dvb-c en dvb-t aanbieders toch ook storing omdat hun signaal toch ook via die transponder binnenkomt of zie ik dat verkeerd?
  3. Zojuist net voor 20:00 vielen deze hier even weg. Na een paar minuten waren ze weer terug. Andere zenders op de 23.5 waren wel te zien. Alleen bij mij of ook bij anderen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...