Hi,
Een rijbewijs is ook een soort diploma en is niet gratis. Je moet kunnen schrijven en lezen, niet? Hoewel ik sommigen zie rijden waarvan ik denk dat ze niet kunnen rekenen of schrijven . Of gewoon kleurenblind. Hoewel mensen die kleurenblind zijn ook goed kunnen rijden.
De post passeert hier enkele keren per dag, dus levering thuis is minder milieubelastend dan dat ik er speciaal zou moeten omrijden.
Met post NL en Bpost heb ik weinig of geen problemen, maar het zijn die andere bedrijven. Ofwel vinden ze het niet, ofwel kunnen ze pakketjes die in de brievenbus kunnen niet leveren wegens niet thuis (was 22 uur 's avonds).
Heb ook eens meegemaakt dat de bezorger een bericht op mijn gsm had achtergelaten in een taal die ik nauwelijks gebruik terwijl ze een geheim nummer gebruiken. Zelfs de postbode kon het niet ontcijferen.
Ik kan enkel vaststellen dat je soms eens moeite moet doen in je job, welke job je ook uitoefent.
Groeten,