Hey allemaal,
Hoe verteren jullie de aangekondigde hitte, zo zonder airco?
wij gaan veel zwemmen,door de bossen wandelen,,of naar een shopping center,
wat doen jullie om de hitte te verdragen?
bedankt alvast voor jullie tips
slider
En gevolgd door telenet,ik snap niet hoe wij dit allemaal kunnen betalen,
beloofde snelheden worden belange na niet bereikt,niet bij telenet niet bij proximus,belachelijk duur is het, zeker de tv kanalen
als ik zeker wist dat iptv (niet de legale)niet te traceren valt deed ik ook de overstap naar ...
yep de brandstof kosten komen vrij aardig in de buurt,ik tank hier in belgie vol,in luxemburg nog eens voltanken en dan hopelijk in frankrijk genoeg tanken zodat ik in spanje juist over de grens de tank weer kan volgooien,ik denk dat de brandstofkosten dan ook wel wat minder zijn, ik weet niet of michelin hier rekening mee houd?
zo is het , tolkosten vallen mee de grote boosdoener is de brandstofkost,tol 92 euro,brandstof E-10 261 euro voor enkele reis,ik weet niet of viamichelin er rekening mee houd met de goedkopere brandstof kosten hier in belgie en luxemburg ?
grapjas he 🤣 tonski
ik denk als ik de tank hier in belgie,dan in luxemburg ga, volgooien, dat het nog een dure reis word als er de tolkosten bijkomen,het gaat volgens mij ook de b-wegen worden,scheelt een hele hap
Beste allemaal,
wie kan mij aan een goede route planner helpen,die alle kosten,benzine,tol,reistijd enz laat zien?naar:
playa d'aro 17250 Gerona in spanje
alvast bedankt voor de hulp,
gr slider