Shit hier nu ook 2 euro erbij met 2 kaarten nu op 42,45 per maand zag ik van de week.
Ooit had ik voor elke ontvanger een kaart maar toen dat de 100,- voorbij ging deels al wat opgezegd.
Het liep met 2 kaarten nu toch soms in de soep met 6 ontvangers erop via oscam als de kinderen thuis sliepen en er 4 ontvangers aan stonden dan greep de sid limit in kwam niet vaak voor maar wel irritant dat er 1 keer in de maand voor dik 40,- niet even 4 een avond aan kunnen ik bleef aan het lopen met de kaarten(en boze vrouw).
Ik zeg het op maar wil wel astra 2 behouden en meer satellieten daarom 6 combo ontvangers gekocht.
Nu een combi van dvb-s en dvb-c draait mooi.
Dvb-c via Kabelnoord 18,50 per maand met veel meer zenders, je mag bij hun zelfs 5 kaarten toevoegen en de kaart kost maar 15,- .
Ik heb 1 kaart en deel intern met oscam gaat na wat gepruts goed de irdeto kaar wil global emm voor hij beeld geeft, eerst had ik elke user update rechten gegeven maar dan kwamen er time outs omdat de kaart het erg druk had.
Nu 1 als server die blijft aan staan om de kaart bij de tijd te houden en de rest kaart update uit en dat loopt prima zonder sid limit.
Kan natuurlijk ook gewoon een paar smartcards bijkopen maar goed het is een hobby.
Tabee canal digitaal 27 jaar, het kan ze waarschijnlijk niks schelen maar ze graven hun eigen graf.
Nog effe uittesten en dan verheug ik me erop canal digitaak te bellen.