Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit hier voor iemand met een Xcam te spelen, er zit 1.03 in, leuk ding!

Maar die persoon heeft ook een C+abbo, en helaas blijkt de Xcam net als de MR 1.08 geen update door te laten?

De MR1.06 wel geloof ik?

Of heeft iemand anders wel een C+ update via de Xcam gekregen?

Weet trouwens iemand waar de FRC in de xcam settings voor staat?

Geplaatst:

als je de key van c+ eruit wipt gaat het wel nu probeerd de cam de keyupdate voorzich te pakken als je dat weg hebt gaan ze weer naar de kaart

Groeten Fred.

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Geplaatst:

Hum; heb je het nu over de Xcam of over de MR1.08?

Bovendien, ik heb wel 's gehoord dat je prov 0019 uit de MR moet halen en de C+ irdeto provider, maar wat heeft dat te maken met het uppen van de C+seca2 provider, of zit die er soms ook in,kan ik me niet voorstellen, heeft toch geen zin?

Geplaatst:

Verdomd, nu toch een update op de Xcam!!!

Wel raar overigens, er schijnen tegenwoordig wel meer receivers/cams in omloop te zijn die de eerste activering van C+ niet doorlaten, maar de normale maandelijkse puls wel.

Moet iemand me toch 's uitleggen....

Geplaatst:

is niet zo moeilijk als de ci de key kan gebruiken geeft hij hem niet door aan de kaart

daarom halen we hem eruit bij de mr bij de x kan dat ook ff proberen dan lukt het je wel

Groeten Fred.

Geplaatst:

Volgens mij ben je in de war met de irdeto-provider; ik kan me niet voorstellen dat de seca2-provider van C+ in de MR zit, heeft immers nog geen zin! :-))

Geplaatst:

ik ben niet in de war ik vertel je alleen waarom de mr wel of geen key doorgeeft

Groeten Fred.