Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk meerdere TV aansluiten op een reciver?

De bedoeling is op alle aangesloten TV verschillende zenders zien zonder extra recivers aansluiten.

Vriendelijk bedankt ringkozo.

Geplaatst:

Ga naar goede duitse winkel en laat je daar de mehrteilnehmerinstallaties uit de doeken doen. Zijn er daar voor verschillende budgetten. Hier werk je met een schotel, 2 twinLNB voor analoog of een schotel en 2 quatro LNB voor Digitaal, speciale verdeleler en 4 losse ontvangers die SMATV met frequentieverschuiving aankunnen.

Lowest budget is vier schoteltjes aan de muur met 4 receivertjes.

Z.g. Twin receivers zijn alleen bedoeld voor videoopnamen.

Nooit kopen, niet erg bruikbaar.

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Geplaatst:

Ten eerste wil ik allemaal bedanken voor antwoorden op mijn vraag.

Bij een satwinkel uit Axel ik heb dit apparaat gevonden: PHILIPS VL1400 WIRELESS TV LINK, misschien is dat een optie?

Ringkozo.

Geplaatst:

denk het niet, hiermee verstuur je een signaal(zender) per keer. dus wat op de receiver staat als zender kijken de andere tv's mee. dus geen verschillende zenders

• 4 weken later...
Geplaatst:

beknobte weergave meerdere aansluitingen

in d.l. heb je veel z.g. mehr familienhuizen en om te voor-komen dat er een groot aantal schotels op zo ,n huis worden

gepaatst dus (een centraal.)met daaraan een dubbele l.n.b. met 2 aansluitingen 1 hor. en 1 vert.aansluiting vanwaar

2 kabels naar binnen lopen naar ,n cetraal punt b.v.b. meterkast dit om kabel te besparen die 2 kabels worden aangesloten op ,n speciale verdeler met b.v.b 4-12 aansl.

hiervan lopen aparte kabels naar diver.appartementen met,

ieder hun ( eigen sat.ontvanger) GR. W.

Door kennis delen, wordt men wijzer.

Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot.

Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm

Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer