Gast Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 wie kan mij helpen voor een seting lijs te vinden voor deze ontvanger
rudolfdebeer Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 Vergeet het maar, deze (Benjamin) ontvanger is in deze contreien ongebruikelijk. Wel populair in Australie. en in de US/Canada. Ding is niet slecht maar nu verouderd. Als het me bijstaat moet je zelf met hyperterminal en/of een ASCII-editor en een conversie programmatje (DVBRT.exe) aan de gang. Kost zoveel tijd dat je beter de transponder bijklopt van Lyngsat of zo. Kijk eens op http://www.telsat.com/benjam1.htm.voor de DB6000 @Tox sorry dit is een nieuw-zeelandse shop met een totaal verouderde homepage van 4 jaar gelden. Hopelijk kan dit door de beugel hier. Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Gast Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 Beclink downloaden, data extract en dan de gehele regels knippen en plakken. Bestandje opslaan en data upload naar de tuner. That's all
rudolfdebeer Geplaatst: 23 april 2004 Geplaatst: 23 april 2004 Nu je het zegt, BecLInk heb ik zelfs hier op de HD staan, bijgevoegd. Ooit mee geexpirementeerd opmijn DB6000 kloon, de DXL7000 585030-BEClink.zip Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten