sat_swat Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 hoi ik kom er net achter dat mijn samsung monitor meerdere in of uigangen heeft er staat achter r g b weet iemand waarvoor dit is,het is geen tulp in of uit,maar meer zon antenne in, van de TV. Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
Gast Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 R (RED) G(GREEN) B(Blue) De basiskleuren waar de rest van de kleuren mee wordt opgebouwd. Je hebt apparatuur die dat als videouitgang hebben. Deze monitor kan dus dat rgb-signaal aan.
Gast Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 Hier zie je een kabel met BNC connectoren waarmee ze zo een monitor aansluiten.
sat_swat Geplaatst: 13 mei 2004 Auteur Geplaatst: 13 mei 2004 Ja dat is het maar welke aparatuur kan ik het dan aansluiten bijv tv en er zit nog een 2 ingangen h\v en aleen v alvast bedankt Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
Pionewbie Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Citaat: Ja dat is het maar welke aparatuur kan ik het dan aansluiten bijv tv en er zit nog een 2 ingangen h\v en aleen v alvast bedankt Jij hebt 5 ingangen. Deze worden alle 5 tegelijk gebruikt om een beeldsignaal aan je monitor aan te bieden. Daarom staan er in het plaatje ook 5 stekkers afgebeeld. R Red G Green B Blue H/V Horizontal/Vertikal synchronisation V Vertikal synchronisation Mijn monitor heeft dit ook. Ik gebruik dus een snoer met aan een zijde een VGA plug voor achter in de pc en aan de ander zijde die 5 pluggen voor in mijn monitor. Op mijn monitor kan ik alleen pc (VGA) signalen weergeven. Of de jouwe meer kan moet je in de handleiding nakijken.
Aanbevolen berichten