Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een TF5000 met de laatste firmware en heb plots geen audio meer op Canal+ Blauw. De overige C+ wel en alle andere kanalen ook.

Iemand een suggestie?

Alvast bedankt!

Luke

Geplaatst:

Als het geen originele kaart zou zijn zou er een heleboel uit te leggen zijn toch??? Het audioprobleem op C+ blauw nemen we dan wel op de koop toe!!!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Hallo Luc,

Ik heb hetzelfde probleem hier het zit hem in de X-cam zodra ik er een andere cam inzet werkt alles weer als vanouds, met geluid

Grtz. Dominic

Geplaatst:

Het is met een Xcam V 1.04, maar wel met een originele smartcard.

Zou een upgrade naar V 1.05 een oplossing zijn?

Ik heb een programmer besteld dus ik ga het sowieso maar eens proberen, ik houdt jullie op de hoogte

Luke

Geplaatst:

Zelf heb ik versie 1.05 erin en al vanalles geprobeerd, het is vreemd dat het net alleen canal+ blauw is, ik heb er nu weer gewoon een Aston module in gezet, en in het andere slot een Matrix module

Geplaatst:

Heb je dan ook die problemen met Aston én Xcam??? De Matrix vind ik geen sterke zet in de TF.

10 x liever de Xcam

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Nou ik heb een Aston en MR geen probleem

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR