Gast Geplaatst: 5 juli 2004 Geplaatst: 5 juli 2004 Getest door mij hehe werkt perfect !! Alleen full x2 geeft freezes de rest is oke!!! te vinden momenteel bij een paar forums , zoekt en gij zult vinden. Dit is dus geen fake!!!!!! Snuggles
Gast Geplaatst: 5 juli 2004 Geplaatst: 5 juli 2004 O ja ff vergeten de canal digitaal kaart werkt ook oleeee. Snuggles
Gast Geplaatst: 5 juli 2004 Geplaatst: 5 juli 2004 Er staat ook een waarschuwing bij, dat je een cas interface nodig hebt, om terug te gaan naar MR. ATTENTION: You will need a CAS Interface to go back to MR !! Wil ik hier wel even vermelden voor degenen die geen cas interface hebben. Zie net dat het hier wordt behandeld.
sat_swat Geplaatst: 5 juli 2004 Geplaatst: 5 juli 2004 Citaat: Getest door mij hehe werkt perfect !! Alleen full x2 geeft freezes de rest is oke!!! te vinden momenteel bij een paar forums , zoekt en gij zult vinden. Dit is dus geen fake!!!!!! Snuggles Dat fullx 2 Freezes heeft weet ik maar wat bedoel je met de rest Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
Aanbevolen berichten