Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

URPMI-update lukt niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik draai Mandrake 10.0. Commando [urpmi.update source] werkt prima. Ook de ander media kan ik updaten. Allen bij [plf] en [main] krijg ik een terugmelding die ik niet begrijp.

Weet iemand wat er misgaat? De tekst luidt:

bezig met onderzoeken van het synthesis bestand [/var/lib/urpmi/synthesis.hdlist.Installation CD 1 (x86) (cdrom1).cz]

bezig met onderzoeken van het synthesis bestand [/var/lib/urpmi/synthesis.hdlist.Installation CD 2 (x86) (cdrom2).cz]

bezig met onderzoeken van het synthesis bestand [/var/lib/urpmi/synthesis.hdlist.Installation CD 3 (x86) (cdrom3).cz]

bezig met onderzoeken van het synthesis bestand [/var/lib/urpmi/synthesis.hdlist.NORLUG-10.0.cz]

bezig met onderzoeken van het synthesis bestand [/var/lib/urpmi/synthesis.hdlist.update_source.cz]

bezig met onderzoeken van het synthesis bestand [/var/lib/urpmi/synthesis.hdlist.plf.cz]

bezig met onderzoeken van het synthesis bestand [/var/lib/urpmi/synthesis.hdlist.updates.cz]

bezig met bron hdlist (of synthesis) van "main" te ontvangen...

ftp://ftp.cs.uu.nl/mirror/Linux/Mandrakelinux/official/10.0/i586/Mandrake/base/hdlist.cz

...ontvangen mislukt: curl: (9) Couldn't cd to Mandrakelinux

...ontvangen mislukt: curl is mislukt: afgesloten met 9 of signaal 0

ontvangen van bron hdlist (of synthesis) is mislukt

geen hdlist-bestand gevonden voor medium "main"

bezig met onderzoeken van het synthesis bestand [/var/lib/urpmi/synthesis.hdlist.main.cz]

bezig met onderzoeken van het synthesis bestand [/var/lib/urpmi/synthesis.hdlist.contrib.cz]