spirit_rules Geplaatst: 24 augustus 2004 Geplaatst: 24 augustus 2004 Binnenkort te downloaden V3.7 voor 6071,6072 Waarom V3.7? Zodat het gelijk loopt met andere FW van mij zoals de Pioneer dus overzichterlijker Wat is nieuw: - Nieuwe HDL met cyfra+ emu Momenteel alleen nog de (BX) kanalen, maar de (9X) kanalen zullen snel volgen. -favoriete iconen vernieuwd door de hele MHW. Net als Euromuis ben ik ook bezig om de MHW op te schonen en fouten te onzien. Dit houdt in: -Sneller opstarten -Sneller zappen -Sneller door menu's -Sneller afsluiten -Sneller keuze's maken -Geen vastlopers meer. Dit ook dmv Ucomp3.0. Hier in zaten ook diverse waarschuwingen en errors in. Deze zijn ook hierbij opgelost!!!! Dus nog stabielere FW's [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 25 augustus 2004 Geplaatst: 25 augustus 2004 Spirit, Ik heb bij het zappen naar een conax-gecodeerd kanaal redelijk vaak het probleem dat mijn ontvanger uitvalt. Ken je dit probleem ? Saku
Aanbevolen berichten