aanj Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 Is er software met irdeto emulator voor axas I module ? Hij leest mijn kaart zo slecht (tetra 10). Ad Vu+ Dream Formuler Zegema enz
Fredo Geplaatst: 29 augustus 2004 Geplaatst: 29 augustus 2004 maak er gewoon een reloaded van dat gaat het makkelijkst Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
aanj Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2004 Bedankt zovast . Mijn originele seca card werkt wel. Originele irdeto card werkt niet maar ziet hij wel . Fun 3+4 ziet hij niet Iddigital 20 In Dreambox werkt hij wel met fun !?! Aston met origineel seca werkt ook in Id20 . Raar . Mischien werkt Penta wel. Of kaartjes eens opnieuw proggen . Reloaded ombouwen werkt niet met gewone magic progger dacht ik ? Zoveel mogelijkheden en geen tijd . ad Vu+ Dream Formuler Zegema enz
aanj Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Geplaatst: 15 september 2004 Opgelost , fun kaarten waren door warmte wat vervormd zodat ze een schakelaartje niet meer omzetten . ad Vu+ Dream Formuler Zegema enz
Aanbevolen berichten