Oplossing Noordzee Geplaatst: 11 september 2004 Oplossing Geplaatst: 11 september 2004 Zal wel tijdelijk zijn. Ik ontvang ze hier op kanaal 21. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Noordzee Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Geplaatst: 12 september 2004 CNN is nu ook vrij. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten