Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Noordzee

Lid
  • Items

    6.290
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    53

1 Volger

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Regio Emmen

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Al mijmerend in het Willy Dobbeplantsoen. En dan voluit.....
  2. RIP Wat een artiest! Ik was getto fan. Waar denk ik nu aan terug? Sjef van Oekel, Barend Servet, De lachende scheerkwast, Op zoek naar Jolanda, RonFlonFlon , Clous van Mechelen, Boy Bensdorp, Henk Pal, Kloteplaat, Wat aten zij?, We zijn weer thuis, Jan Vos, enz.
  3. Vermoedelijk hebben ze daar een opdracht voor gekregen vanuit de toezichthouder. Ook de andere Nederlandse providers (KPN, Ziggo, Delta, Odido en meer) mogen RTL Duitsland dit weekend niet doorgeven tijdens de uitzendingen van de Formule 1. KPN geeft daarom dit weekend RTL Austria (SD) door. Ziggo laat een zwart scherm zien. Dat gaan we vaker zien. Onlangs werden de live-uitzendingen van de Giro via de VRT ook op zwart gezet door de Nederlandse providers.
  4. ................ Er is dus nog geen concrete datum bekend. Hoe gaat het met de voorbereidingen van deze migratie?
  5. Al enkele jaren zijn autofabrikanten verplicht om DAB+ in te bouwen. Autoradio via DAB+ is ideaal. Ook veel meer keuze dan via FM.
  6. Noordzee

    F1 Monaco

    Gewoon te zien via RTL Duitsland en diverse regionale RTL-zenders, maar niet via RTL Austria.
  7. Noordzee

    F1 Monaco

    Ik ga er vanuit dat we de training en de race via RTL (SD) op de Astra 1 gewoon kunnen zien. Normaal kijk ik nooit naar de Formule 1, maar zal dit weekend speciaal even naar RTL zappen om dit te testen.
  8. Noordzee

    digitenne

    Is al getest door Satwatcher. In een ander topic hou ik een lijstje bij: Daaruit gekopieerd. Xoro HRM 8761 (Werkt bij mij thuis.) Edision Piccolo (Melding van @satkijker) Apebox CI BNL (Melding van @Satwatcher) VU+ Ultimo 4K (Melding van @Mojo) VU+ DUO 4K (Werkt bij mij thuis) VU+ Solo 4K (Melding van @Mojo) Gigablue UHD UE 4K (Melding van @Dreeke) Zgemma H7C (Melding van @Satwatcher) VU+ Zero 4K (Meldingen door @Jimmy1987 en @Mojo) Mogelijk : Amiko HD 8265 (nog geen melding gezien)
  9. Noordzee

    digitenne

    Ja, Jarco Kriek heeft dit op 24-8-2023 gemeld in een artikel op Totaal TV. Niet met de standaard uitvoering. Tekst Jarco Kriek: Maar met een beetje inlezen op internet is het mogelijk om het CI-slot - overigens niet officieel ondersteund - geschikt te maken voor CI+. Op deze manier konden we in deze test bijvoorbeeld ook naar het gecodeerde aanbod van Digitenne kijken met de KPN Digitenne CI+ bruikleenmodule.
  10. Noordzee

    Giro 2026

    En weer geen Giro op Eurosport 1. Weg met dat tennis!
  11. Onlangs door Duitsland gereden van het Zuid-Oosten dwars door het land naar het Noord-Westen. Echt overal was een goed ontvangst via DAB+. Mijn favoriete Duitse landelijk beschikbare zender voor onderweg : Schwarzwaldradio
  12. Noordzee

    Giro 2026

    Vandaag heb ik de eerste anderhalf uur van de etappe gemist, want Eurosport vond het nodig om dat vreselijke tennis uit te zenden. Op zowel Eurosport 1 als Eurosport 2 was er tennis. Waardeloos dus.....
  13. Noordzee

    Buienradar

    Op mijn iPhone (met Safari) gebruik ik Buienradar en de Apple-Weer-app. Die apps werken wat mij betreft prima.
  14. Het was even rijden, maar vandaag betaalde ik in Slovenië 1,683 voor Euro 95.
  15. De prijs is nu in Emlichheim 1,969 voor ET10.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...