Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben al een paar keer aan het stoeien geweest met applicaties voor de Dreambox. Hierbij wordt dan gebruik gemaakt van een instal-file. De hele zwik moet dan volgens de handleiding in var/tmp/install worden gezet.

Hoe kan ik het install-script runnen? Ik krijg het niet gevonden.

Ik gebruik een DM500 met de PLi image.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Start telnet

login op je box

ga naar cd /tmp of waar de install file ook mag staan.

Type dan ./install in de dir waar de file staat

Dan zou hij zich moeten installen

Let wel het bestand Install moet chmod 755 zijn

Rongogo

Geplaatst:

Het enige bestand wat daar op lijkt is install.xml

Wanneer ik die start krijg ik direkt een Syntax error op regel 1.

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Ik probeer een extra emu te installeren, CamD3

Geplaatst:

Plaats de file camd3 naar /var/bin rename de file naar camd.camd3 doe chmos 755, zet hem in het menu op de camd3, en start hem als volgt op, tenet naar je box, dan naar dir /var/bin, en type dan ./camd.camd3 &

ps de config files wat erbij zitten moeten naar de map keys.

ik heb hem hier nu draaien

rongogo

Geplaatst:

ik draai de laatste ronaldd. Probeer ook camd3 te installeren. Nu kan ik hem kiezen in mn emu-setup lijst. Alleen er gebeurt vervolgens niets meer. Heb alle laatste ***s. Met scam heb ik alles, behalve sly. Nu schijnt dat met camd3 wel te lukken, maar helaas.Met camd3 lukt niets meer. Heb gedaan zoals je zei: camd3 wijzigen in camd.camd3 binnen var/bin. Alle 4 de keys gekopieerd naar var/keys. Vervolgens via telnet ook weer de chmod toegepast. Niks. Nada. En het is al zo laat.

Groetjes,

Dannyboy

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W