MehmetArslan Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 O.K. Daar ben ik weer met een geschakeld voeding. De voeding is een modulair voeding met +24V +5V +15V -15V Occilatie gebeurd door UC2842AJ. Er verbranden telkens 3 weerstandjes en de Mosfet (BUZ80A) Maar ik zie voor een tweetal sec. de ledjes van de verschillende voedingen oplichten Weerstand 1 tussen +300V en pootje 3 (current sense) 110 Ohm weerstand 2 Tussen gain en pootje 6 (output) 47 Ohm Weerstand 3 tussen pootje 8 (Vref) en opto coupler 2K2 Aan de primaire kant heb ik alle standaard componenten al veranderd. Dit gebeurd van het moment dat er spanning op komt. Groeten Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Gast Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 optocoupler nog in orde ? check primair/secundair hiervan of deze niet samenligt.
MehmetArslan Geplaatst: 27 september 2004 Auteur Geplaatst: 27 september 2004 Zal ik eens nakijken . Bedankt. Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
MehmetArslan Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2004 Opto coupler in orde. Was een kettingreactie. UC2842 , 3 weerstanden, BC546B en een mosfet BUZ80 stuk. Moest ze allemaal uitwisselen anders vonkte het weer. Is terug in orde bedankt, topic kan gesloten. Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Aanbevolen berichten