Gast Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 Vraagje die ik niet ergens anders kan plaatsen.... Welke signalen gaan samen over één COAX zonder storingen te veroorzaken? 1. DVB-S (uncommitted switch/diseqc 1.1) 2. DVB-T 3. DVB-C 4. analoog Wat voor mij het belangrijkste is.... Kunnen DVB-S, DVB-T en analoog via één kwalitatief goede coaxkabel lopen?
Fredo Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 volgens mij allemaal en ook digitaal maar ik kan mij vergissen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Harry_Nak Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 Het lijkt mij niet mogelijk om DVB-C en T te combineren, aangezien deze beiden volgens mij op dezelfde frequenties werken en je dan storingen krijgt. DVB-T en Analoog Terestrial ontvangst is één antenne dus dat is volgens mij automatisch al zo, en DVB-S zit wat betreft frequentie veel hoger in de 10+ Gigahertz terwijl DVB-T in de x-honderd Megaherz zit. Als leek zou ik zeggen dat óf DVB-S én DVB-C én Kabel analoog óf DVB-S én DVB-T én Terestrial analoog samen gaan. Volgens mij bestaan er standaard al systemen voor DVB-S én Kabel analoog te combineren en filteren. Maarja ik ben maar een leek maar het lijkt me wel logisch! Pluk een roos, die is rood.
Fredo Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 dan moet je de boel door een omvormer gooien dat lukt zeker wel twee keer natuurlijk Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten