OpaBikkel Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Kan iemand mij vertellen of ik opgenomen beelden kan overzetten van HDD Dreambox naar een videorecorder. Tevens idem andersom. Vast bedankt voor elk antwoord.
sretlow Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Als je de opgenomen bestanden afspeelt op je tv kan je die ook opnemen op d video. Gewoon even de video op het sat kanaal zetten (natuurlijk wel dreambox middels scart aan video verbinden) en opnemen maar....lijkt me. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
OpaBikkel Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Geplaatst: 25 november 2004 Beter laat dan nooit, maar bedankt voor het antwoord. Het werkt perfect.
Bigfoot Geplaatst: 25 november 2004 Geplaatst: 25 november 2004 Andersom (van videobanden naar harddisk in Dreambox) gaat alleen niet. Dat kan wel als je in je PC een videokaart hebt met TV/video-in waarmee je kan capturen vanaf de videorecorder. Vervolgens kun je dat omzetten naar MPEG2 en op je Dreambox plaatsen. Wel bewerkelijk natuurlijk.
Aanbevolen berichten