Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

verschil tussen noorthwood en prescott processor

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dag sat leden kan iemand uitlegen wat verschil tussen noorthwood en prescott:aantal voetjes en prestatie alvast bedankt afraichi

Geplaatst:

Ze passen allebei in een socket 478 moederbord...duus die voetjes lijkt mij opgelost.

De Northwood: P4C, deze is sneller en koeler dan een 3Ghz P4E.

Anandtech vergeleek de 3.2Ghz P4E met de P4C en kwam tot de conclusie dat boven de 3.4 à 3.6Ghz, de Prescott de bovenhand zou moeten halen in de benchmarks tov de Northwood.

Kan je hier allemaal nalezen.

Geplaatst:

prescott heeft 512Kb 2l geheugen meer is dus daar door sneller. de interne cpu structuur is van

13 naar 9 micrometer gegaan, waar door de spanning van de cpu omlaag is gegaan. je moederbord

moet dit dus wel ondersteunen

Geplaatst:

bedankt heren .hccdagen kloppen aan de deur .ik ben van plan een P4 3.2 sokcet 478 en heb ik dit mobo:INTEL865pro II socket 478 withFSB 1.2+GHZ prescott Ready :bijlage als de test goed begrijpt dan zou ik northwood keizen jij ook BIG JOHN of anders

post-10916-1318258064,7244_thumb.jpg

Geplaatst:

bij mijn computershop hebben ze alleen de snellere prescott te koop

confused.gif

wat is daar zo slecht aan confused.gif

Geplaatst:

Is niks slecht aan hoor !!! Heb hier een prescott draaien op een Asus P4P800-E bordje en gaat als een dolle, zelf als ik 'm laat zweten loldev.gif draait ie gewoon prima !! cool.gif

Geplaatst:

OK OK........ik hoop dat afgeprijsed worden tijdens hccdagen dan ga ik northwood en prescott kopen geld zat grin.gif