spirit_rules Geplaatst: 25 november 2004 Geplaatst: 25 november 2004 Ja, dat krijg je met orginele FW. Zeker ook geprobeert om keys er in te zetten [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Mart Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Geplaatst: 25 november 2004 Nee, natuurlijk niet. Ik heb alleen een kanalenlijst erin gezet. Hij wordt gebruikt met een originele seca2 kaart. Dreambox DM8000 2XDVB-S en 2XDVB-C met PLI.
Johan45 Geplaatst: 1 december 2004 Geplaatst: 1 december 2004 Citaat: Ja, dat krijg je met orginele FW. Hoeft niet, Astra 1 en Astra 2 kan goed met de originele Firmware. Vult u rustig aan !!!
Gast Geplaatst: 3 december 2004 Geplaatst: 3 december 2004 Hoi mart, Wat klets jij nou van B&O mag dat niet. Mijn oude reciever en de nieuwe reciever staat gewoon gelinkt met B&O ap. Geen problemen of wat dan ook zelfs voor een B&O dealer software aangepast voor in de winkel heeft ie geen kaartje nodig en ook nog een heleboel zenders. Alles werkt gewoon, Kantoor, woonhuis, slaapkamer werkt gewoon perfect.
Mart Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Geplaatst: 5 december 2004 Nee, zo bedoel ik dat niet. Uiteraard werkt een gepatchte ontvanger ook wel met de codes van B&O. Omdat de ontvanger nieuw is mocht ik deze van de dealer niet patchen. Maar alles werkt nu perfect. Bedankt voor jullie reacties. Dreambox DM8000 2XDVB-S en 2XDVB-C met PLI.
Aanbevolen berichten