Gast Geplaatst: 29 november 2004 Geplaatst: 29 november 2004 Hallo allemaal! Van de proggies DVBdream, ProgDVB, DVBtn loopt eindelijk voor Conax de Dream met S2emu + Yankse! Gisteren mij erste film met de timer opgenomen: ging prima (Codecs -> v:intervideo / a:Nero / Render: generic / ratio: free) en CPU lag tussen 35 en 40 %. Kom het daarna ook mooi afspelen met WinDVD (is van Intervideo). Na de steps demuxen (met ProjectX) stond het format in DVD Patcher op 320 x 576. Vraag 1: neemt DVBdream in dit formaat of op het formaat voor DVDs 720 x 576 op? Vraag 2: zijn er ook andere Plugin-recorders voor DVBdream en kunnen deze meer? Grz Peerki
Gast Geplaatst: 29 november 2004 Geplaatst: 29 november 2004 door verschillende kanaalwissels ben er achter gekomen, dat de zenders verschillende video formaaten over sat stuuren (zie je na een wissel-klik kort op het beeldschermpje). Vraag 1 is daardoor geloof ik wel opgelost, want je kunt alleen dat formaat (=qualiteit) opnemen die je ook binnen krijgt. De vraag nu is: ook in format 320*576 op DVD opspelen of vergrooten op 720 x 576? Wat moet je hierover weten? Grz Peerki
Gast Geplaatst: 29 november 2004 Geplaatst: 29 november 2004 Niet alle standalone DVD spelers kunnen dit formaat dan afspelen. Maar een DVD is er zeker van te maken ik maak ze met DVDlab-pro, en dan zonder ze opnieuw te moeten encoderen. Ook nickelodeon op astra zend in een afwijkend formaat uit(528 x 576). Suc6 Rebel
Aanbevolen berichten