Boerenjong Geplaatst: 10 december 2004 Geplaatst: 10 december 2004 Hallo, Ik heb een film gedownload. Het zijn een aantal videobestanden. Dus geen bin, cue of iso. Moet ik ze converterewn. Zo ja , met welk programma, Gerrit [color:"red"] Ik heb de header van je posting maar aangepast. "videobestanden" zegt niets en daaruit blijkt ook je vraag niet. [/color]
jacobus Geplaatst: 10 december 2004 Geplaatst: 10 december 2004 Een van gemakkelijkste programma´s is nero vision express, dat is n add-on bij nero 6 (ultra). Ondersteund veel extensies, ook doorelkaar, en werkt via een wizard.
Gorilla King Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Citaat: Dus geen bin, cue of iso. Maar wat dan wel? Waarnaar wil ze converteren? Waarom wil je ze converteren? Omdat ze niet af te spelen zijn?
marco24 Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 tmpgenc is daar perfect voor het kan bijna alles aan en de beeld kwaliteit is perfect mits je de goede instellingen gebruikt www.vcdhelp.com
Aanbevolen berichten