aanj Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 Aangezien het Hydra control panel ( voorlopig ?) niet gebruikt kan worden . Zoek ik andere mogelijkheden om addons en andere dingen te updaten . Ben begonnen met eens te proberen Newcamd526 er in te krijgen . FTP vind ik erg onoverzichtelijk met Dreambox : je komt via tientallen wegen op dezelfde files terecht zodat ik er geen idee meer van heb waar ze nu eigenlijk staan . Waar staat de var directory ? Op usb op harddisk of in flash , en hoe kan ik dit zien in FTP ? ( in flash : origineel 2.6.8.1 op stick : zeus ,olympia , lucien ) Daarom met dcc optie tools>addons > install addons package , de tar.gz file ingeladen , dan hoop ik dat hij in de goede var terecht komt . Daarna HYDRA control panel , manual addon install (eerst oude Newcamd deinstalleren ) . Installeren gaat fout " check space " , Setup USB addons gedaan , herstart , hetzelfde probleem , hoe kan dit ? Ik heb de oude gedeinstallerd dus zou er plaats moeten zijn , op de Stick zou ook genoeg plaats moeten zijn . Key update : Kan ik de file "SoftCam.Key" in /var/keys/ eenvoudig vervangen door een nieuwere file ? Kan vervangen ook via "install addons package" ? Hoe kan het anders op een makkelijke manier ? AD Vu+ Dream Formuler Zegema enz
Aanbevolen berichten