bck Geplaatst: 13 januari 2005 Geplaatst: 13 januari 2005 Goedendag, heeft iemand enig idee wat de standaard code is die zit opgeslagen in de Pioneer S300NL ? Ik probeer nieuwe kanelen in te laden maar heb daarvoor de code nodig. Helaas heb ik geen enkel idee wat die code is. bvd bck
spirit_rules Geplaatst: 13 januari 2005 Geplaatst: 13 januari 2005 probeer eens een andere kaartje in te stoppen.... en dan opnieuw zoeken [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
bck Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Geplaatst: 13 januari 2005 Helaas heb ik de originele kaarten niet voor het oprapen :-) De kanalen doen het ook gewoon maar zijn waardeloos geordend (kanaal 4 en 5 zijn bv overgeslagen en yorin staat er 2 keer in) Om dat dus te verhelpen heb ik de code nodig.... groeten
spirit_rules Geplaatst: 13 januari 2005 Geplaatst: 13 januari 2005 de code staat dus op het kaartje... Als de decoder orgineel is moet er een kaartjje in.. maakt niet uit wat voor een: Seca1, gold, fun... de kanalen zijn zo georderend omdat standaard de lijst van C+ zo eruit zie... Je kan ook alternatieve FW inzetten en dan later met Mes of met service kaart een nieuwe lijst inzetten [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 16 januari 2005 Geplaatst: 16 januari 2005 Als dit een geregistreerde C+ kaart is,deze laten UNLOCKEN bij CanaalDigitaal Idja
Aanbevolen berichten