Pestvogel Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Ik ben een beetje aan het stoeien met een db 500 s omdat het een mooi klein 12 v. ontvangertje lijkt voor in de caravan. Bij de Technical Data kwam ik tegen: common available NIMs(DVB-S, DVB-T, DVB-C ) Kan iemand mij uitleggen (in gewoon nederlands s.v.p) wat dit betekent ? B.v.d.
percies Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Citaat: Ik ben een beetje aan het stoeien met een db 500 s omdat het een mooi klein 12 v. ontvangertje lijkt voor in de caravan. Bij de Technical Data kwam ik tegen: common available NIMs(DVB-S, DVB-T, DVB-C ) Kan iemand mij uitleggen (in gewoon nederlands s.v.p) wat dit betekend ? B.v.d. DVB-S is satelliet via de wok DVB-T is terristisch via de ether DVB-C is Cable via de kabel
Pestvogel Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Geplaatst: 5 februari 2005 Bedankt fransv. Maar mag ik concluderen dat deze box voor alle drie geschikt is ?
percies Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Nee dus, je koopt of een S, T of C !!!!
Aanbevolen berichten