Gast Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 Ik ga mijn instalatie uitbreiden met de nodige ontvangers etc: draaibare schotel (diseqc) schotel met 2 lnbs uhf hark twin tuner 3 singel tuners 4 dvb-t ontvangers de draaibare schotel komt direct aan kant a van de twin tuner de andere kant gaat naar de schotel met 2 lnbs de andere tuners hangen aan de schotel met 2 lnbs de dvb-t ontvangers uiteraard aan de uhf hark. Ik wil zo min mogelijk kabels trekken. Wat is nu de beste oplossing? 2 quad lnbs en 4 diseqc switches of 2 quadtro lnbs en een mutliswitch voor 2 satalieten en uhf? Ik ga er even van uit dat ik met de lnb looptru de dvb-t ontvangers achter de sataliet ontvangers kan hangen of anders via een niet filterende splitter.
Gast Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 Hier kun je de beste oplossingen vinden:
Gast Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 Een bevriende dealer heeft uitgerekend dat 4 disecq switches goedkoper uitkomt dan een multiswitch voor 4 ontvangers en 4 satalieten.
Aanbevolen berichten