Gast Geplaatst: 15 maart 2005 Geplaatst: 15 maart 2005 ik hoor dat binnenkort de nederlandse commerciële zenders gaan overschakelen naar irdeto2. kan iemand mij zeggen: 1) wanneer ? 2) betekent dit het einde van het kijken naar SBS6,Yorin, etc op een Powersky ontvanger? Marc
Pieter-Brugge Geplaatst: 18 maart 2005 Geplaatst: 18 maart 2005 Klopt, als canal digitaal stopt met uitzendingen in Irdeto-1 is het over met de pret, om te kijken met EMU-ontvangers. Normaal was dit voorzien begin maart, maar dit is nu opgeschoven naar mei, dus nog eventjes genieten. Als je een Powersky 8210 hebt of zo met 2 CI (common interface) slots, kan je mits aanschaf van een een nieuwe Aston 1.05 of Canal Digitaal mediaguard module en een nieuwe Canal Digitaal Seca-2 kaart wel opnieuw kijken. Gratis kijken zit er dus dan niet meer in... Heb je een ontvanger zonder CI-slots, dan kan je helemaal niet meer naar het Nederlandse commerciële pakket kijken, hij is dan nog enkel goed voor Free-To-Air ontvangst. Groetjes, Pieter Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3) Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module) M-7 Telesat officiële box Sony HX-850 (40 inch) Sony W85C (65 inch)
Gast Geplaatst: 19 maart 2005 Geplaatst: 19 maart 2005 zo het kunnen dat ze vanacht overgeschakeld zijn ? ik was naar yorin aan het kijken en op rond 1u25 in de nacht van 18 naar 19 maart: zwart !
Aanbevolen berichten