jepe Geplaatst: 8 april 2005 Geplaatst: 8 april 2005 Bestaat er ook een tap dat je met een druk op de knop schakelt tussen rgb out en s-vhs out? Want als de rgb out aanstaat werkt de s-vhs niet, en omgekeerd. Ik heb eigenlijk te weinig uitgangen. Nl 1 naar tv , 1 naar dvd recorder en dan een naar video zender, maar dan heb ik geen aparte uitgang naar de beamer. daaarom zou zo'n tap handig zijn. 1 druk en svhs uitgang werkt. Ik dacht ooit een tap hiervoor te hebben gezien maar misschien vergis ik mij.
Gast Geplaatst: 11 april 2005 Geplaatst: 11 april 2005 Waarom met de 'mindere' S-video uitgang? Je kunt ook je RGB (scartkabel in splitterblok) blijven gebruiken toch?
jepe Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Geplaatst: 11 april 2005 Mijn ervaring met een splitterblok dat het beeld echt een stuk minder wordt. Echt minder helder.
Gast Geplaatst: 12 april 2005 Geplaatst: 12 april 2005 Raar, dat is met een switch met volle bepinning dus?
jepe Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Geplaatst: 12 april 2005 Ik heb een andere oplossing gevonden. Je kunt viir de svhs uitgang een adaptor kopen die van svhs tulp maakt. Zo'n verloop stekkertje kost iets van 4 euro en werkt perfect.
Gast Geplaatst: 13 april 2005 Geplaatst: 13 april 2005 Eén tulp voor beeld? Dan wordt het dus composiet ipv s-video.
jepe Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Geplaatst: 13 april 2005 Klopt het wordt omgezet. Best handig voor mensen die nog een extra videouitgang willen gebruiken.
Aanbevolen berichten