Gast Geplaatst: 21 april 2005 Geplaatst: 21 april 2005 Hallo, ik ben gisteren overgegaan naar rudream ivm met de problemen met hydra. Nu heb ik alleen 1 probleem, ik krijg radegast er niet in. Heb de bestanden met ftp overgeplaatst naar de aangegeven folders. (var/bin en var/etc) en heb daarna met telnet chmod 755 commando gedaan op de radegast files in mapje /var/bin maar ik kan hem niet kiezen in het emulator menutje (blauw). Wie weet er een mogelijke oplossing?? Greetz : Drakoon
kapoentje Geplaatst: 21 april 2005 Geplaatst: 21 april 2005 Deze zin toevoegen aan emulist.xml in /var/tuxbox/config ; <emu text="RADEGAST (v. 3.0)" name="RADEGAST" emufilename="camd.rdgd" helptext="rdgd" emuadvanced="rdgd" emudemon="rdgd" api="3" help="/var/doc/rdgd/readme.txt" />
Gast Geplaatst: 21 april 2005 Geplaatst: 21 april 2005 Heb ik gedaan, maar nog steeds geen radegast als keuze bij emus. moet ik hierna verder nog wat doen????
-=Mardini=- Geplaatst: 21 april 2005 Geplaatst: 21 april 2005 hallo, welke rudream gebruik je?? Met de laatste versies kun je ze downloaden met de a.b. via manager addons. Dan krijg je de emulist wel te zien. Vu+Duo,Ubuntu 10.04 LTS Server, DM500,110 ALuSchotel, 0.1 SMart LNB, Stab hh100, En alles is open.
Gast Geplaatst: 21 april 2005 Geplaatst: 21 april 2005 ik heb de nieuwste image van rudream erop staan, maar radegast staat er niet bij als ik wil downloaden met de ab.
Gast Geplaatst: 21 april 2005 Geplaatst: 21 april 2005 Opgelost, het probleem was dat ik een uitgelekte beta release erop had staan. Nu kan ik wel radegast downloaden. Bedankt voor de reacties
Aanbevolen berichten