Gast Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Ik heb de nieuwe filmware van euromuis en nu heb ik geen beeld meer op de multivision heeft iemand advies voor mij b.v.d.
Pionewbie Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Citaat: Ik heb de nieuwe filmware van euromuis en nu heb ik geen beeld meer op de multivision heeft iemand advies voor mij b.v.d. Doe een PID scan. Druk op A kies in het verschijnende scherm op 2,3 of 4. Je moet nu beeld krijgen. PS Multivision bij mij 4 TPS Star bij mij 2 Overige TPS 3 Als je met downloader je kanalenlijst "update" moet je een vinkje zetten bij V2 TPS France (onder Viaccess)
Gast Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 Hallo, De multivision heb ik nu ook open. Maar hoe gaat dat bij de polsport. Weet U dat ook. Gr. Jan
Gast Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 Citaat: Hallo, De multivision heb ik nu ook open. Maar hoe gaat dat bij de polsport. Weet U dat ook. Gr. Jan De volgende keer zelf eerst de zoekfunctie gebruiken, het is zo simpel. Zoek op 'Polsat' en zie, hier is het antwoord: klik hier Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 Hoi, Oke bedankt voor de typ. Zal dat voortaan doen. Gr. Jan
Aanbevolen berichten