Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

heb ik een CAM nodig voor Canal satellite FRANCE ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik bezit een Dreambox 7020 en had graag geweten of ik een aparte CAM moet kopen om te kunnen kijken naar Canal satellite FRANCE?

Voor de Nederlandse Canal+ heb je dit niet nodig maar voor de Franse?

Geplaatst:

ik heb hier op mijn 7000 alles open van TPS en c+, werkt via camd3 of scam, weet het zo exact niet vanbuiten, maar je hebt dus niks extra nodig, gewoon de juiste sleutelbos...

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Nee hoor, cam is zeker niet nodig. Zo'n beetje alle originele kaarten worden wel ondersteund door de diverse emu's, ik dacht alleen dat sommige irdeto-kaarten niet willen draaien.

op dreamboxworld staat een overzicht welke emu geschikt is voor welke codering, en of ze ook activatiesignalen, en key-updates doorlaten

Geplaatst:

ik krijg hier van alleman PM's binnen over de Kiosque kanalen - die kende ik eigenlijk niet, blijkbaar gaat (nog) niet alles open met de dreambox. maar zoals ik al zei : ik heb de TPS filmkanalen, de multivisions en nog een stuk of 50 tv-kanalen erboven, da's toch al niet slecht hé ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.