Gast Geplaatst: 21 juni 2005 Geplaatst: 21 juni 2005 Hi, Weet iemand hoe ik tijdens playback van opnames in TF4000PVR een bepaalde tijd kan vooruit of terugzetten. Nu kan ik met de << en >> toetsen wel versneld voor en achteruit, maar het zou mooi zijn als je met een toets bv 30sec, of 1 minuut verder of terug kan bijvoorbeeld tijdens commercials e.d.??
RobbieT Geplaatst: 21 juni 2005 Geplaatst: 21 juni 2005 Twee manieren: - Met de cijfertoetsen, als je 50 intoetst ga je naar 50% - Play drukken, nu komt er een pip met balk in beeld, dan met de >> toetsen er doorheen schuiven. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
pch Geplaatst: 21 juni 2005 Geplaatst: 21 juni 2005 Citaat: Hi, Weet iemand hoe ik tijdens playback van opnames in TF4000PVR een bepaalde tijd kan vooruit of terugzetten. Nu kan ik met de << en >> toetsen wel versneld voor en achteruit, maar het zou mooi zijn als je met een toets bv 30sec, of 1 minuut verder of terug kan bijvoorbeeld tijdens commercials e.d.?? Hoi, en nog een TIP: 1x drukken op << en >> is spoelen op lage snelheid en 2x en 3x drukken op << en >> zorgt voor spoelen op hogere snelheid, ook erg handig tijdens reclame, zie je precies waar je moet stoppen en dat zie je met de pop-up balk methode niet... Gr. Pch
Aanbevolen berichten