Gast Geplaatst: 23 juni 2005 Geplaatst: 23 juni 2005 Hallo allemaal . Ik heb een klein probleempje met mijn dbox2 kabel Ik heb al de handleiding voor dummies gelezen en hier wat opgezocht . Maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar . Flash superblock not OK : No boot record Wat die ik fout , of wat heb ik niet ? en met de andere deze melding : boot net failed boot : elfcopy failed : 16 Ik heb het via Dbox 2 boot manager geprobeerd En met Dbox imageflashing assistent geprobeerd Groetjes Fred
crymmi Geplaatst: 23 juni 2005 Geplaatst: 23 juni 2005 Hallo, Je hebt een netwerk probleem. zoek maar eens verder in het forum op ëlfcopy failed: 16 gr.crymmi
jooroe Geplaatst: 23 juni 2005 Geplaatst: 23 juni 2005 Ik heb dit probleem ook gehad. En gek genoeg op 3 AMD systemen geprobeerd elke keer deze fout. Daarna met een pentium en toen werkte het wel. Vu+ Ultimo - Open Pli Vu+ Duo - Open Pli Viosat G4 2xALPS duoLNB, 2xALPS quadLNB
Gast Geplaatst: 23 juni 2005 Geplaatst: 23 juni 2005 Thks Ik heb het nu via mijn hoord PC gedaan ipv mijn laptop en nu werkt alles goed ? Netwerk kabeltje van mijn dreambox ff overgezet daarna opgestart en hij ging gelijk flashen . Alles werkt nu weer THKS Groetjes Fred
Aanbevolen berichten