de stoker Geplaatst: 7 juli 2005 Geplaatst: 7 juli 2005 Bij het inschakelen van videorecorder sharp(type VC-H83SM (GY)) ,hoor ik een hoge pieptoon. Display geeft niks aan,en er werkt ook verder niks meer. Het geluid komt uit de voeding,wat zou de oorzaak kunnen zijn ? Is het mischien een bekend probleem . Bedankt voor de adviezen alvast. Grtz.
de stoker Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Geplaatst: 7 juli 2005 Het probleem is opgelost mede dank voor DR_PENIX en STEVE (van een ander probleem) Hulde aan deze mensen.
Gast Geplaatst: 7 juli 2005 Geplaatst: 7 juli 2005 Da´s leuk, maar als je nou nog even vermeld wat het probleem was en hoe je het hebt opgelost, dan heeft iedereen er wat aan.
de stoker Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Geplaatst: 7 juli 2005 Heb je helemaal gelijk in . Er was een elco stuk op nr 913 van de voeding , ik heb deze vervangen. oude was 47/16 nu 47/50 , Steve zie in een vorig probleem dat het een 47/25 moest worden maar de electroboer had deze niet. Ik hoop dat het voor iedereen nu duidelijk is groeten de Stoker
Aanbevolen berichten