eusie Geplaatst: 14 augustus 2005 Geplaatst: 14 augustus 2005 ik heb een dvd+rw met film er op gewist en nu kan ik er niets meer op schrijven wie weet raad dreambox 500
marco24 Geplaatst: 14 augustus 2005 Geplaatst: 14 augustus 2005 heb je volledig wissen al geprobeerd ? is dat met dezelfde brander ? wat staat er bij disk info (in bijv nero) ? welk foutmelding krijg je ? en zo kan ik wel even verder gaan kom eens met meer info !
eusie Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2005 ja wis met de zelfde brander hij zegt na 3% wreat error heb de schijf snel langzaam gewist ik gebruik nero heb een andere dvd+rw gepakt en die doet het wel is de schijf dan kapot of wis ik hem niet goed dreambox 500
marco24 Geplaatst: 14 augustus 2005 Geplaatst: 14 augustus 2005 ik vermoed schijf stuk of slecht is zitten er geen vlekken of krassen op ? is het geen oud schijfje of van een slecht merk ? je kunt nog een ander brand prog proberen maar wees voorzichtig met zo'n schijfje , voor je het weet is alles weg
Aanbevolen berichten