Gast Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik heb een PVR8000 aangeschaft maar zie tot m'n groooote verdriet dat het ding een eigen settingsedittor heeft, Formula for PVR8000; maar dat progje wil .fpf files hebben! Geen Pet123 dus! Heeft iemand hier al een workaround voor gevonden, of zit dat er niet in?
Gast Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik zie dat wanneer ik een .hnf file omnoem naar .fpf de edittor het probleemloos leest, en alles ziet er dan ook goed uit; toch heb ik wat schroom om het er zo maar in te pompen, ik meen dat ik met een soortgelijk geintje ooit een IDDigital verziekte.....
Steve Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 als je hem hebt omgezet,en hij staat dan in het prog formulaPVR dan kan je hem naar de humax zenden,zonder problemen
Gast Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 Met enige bibbers gedaan, en , inderdaad, het werkt! Enige nadeel is, net als bij de ID-Digital, dat je bij gebruik van Pet123 bij het "door de networks scrollen" de zaak vastslaat; doe je dat niet, dan gaat allees goed.......
Gast Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 En, ook net als bij de ID-Digital, bij gebruik van Pet123 helaas geen multiple audio, dus geen engels op bv Multivision ;-(
Aanbevolen berichten