Gast Geplaatst: 27 augustus 2005 Geplaatst: 27 augustus 2005 weet iemand welk programma ik gebruiken moet om de beelden van mijn dreambox op mijn pc /laptop kan zien, heb draadloos netwerk alvast bedankt
Ome Merde Geplaatst: 27 augustus 2005 Geplaatst: 27 augustus 2005 tuxvision. hoe snel is dat draadloze netwerk van je ? merDe deze ruimte is te huur
satvet Geplaatst: 27 augustus 2005 Geplaatst: 27 augustus 2005 Citaat: weet iemand welk programma ik gebruiken moet om de beelden van mijn dreambox op mijn pc /laptop kan zien, heb draadloos netwerk Mits je netwerk snel genoeg is, maakt dit verder niet uit. Je mogelijkheden zijn: 1 dreamTV 2 Tuxvision 3 Bitcontrol (betaald) 4 VLC Voordeel van 3 is werkt via Windows Media Player voordeel van 4 is werkt samen met de webinterface en is gratis. Ik heb alle 4 getest en de eerste 2 gaven matige resultaten, 3 werkte perfect tot de laatste update (bugje, wachten op de update of oudere versie) (probeerversie bij Bitcontrol, link zie dreamboxsite). VLC werkt ook perfect.
Gast Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 Hoi bedankt, net een en ander geprobeerd maar geen idee wat ik waar moet invullen
Aanbevolen berichten