Gast Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 Wie weet of kan zich nog herinneren hoe dit ook alweer moest . In mijn geheugen was dat 1 chippie met wat power stabilisatie en een aantal rc'tjes . heb namelijk nog een surround set met analoog-in en geen coax of optisch , uit mijn geheugen was die oplossing met dat chippje een euro-cent kwestie . helaas pc crash en dus de files weg....................................
wammeswaggel Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 Ik kan me niet voorstellen dat dat zo gemakkelijk gaat. Zo ja, dan heb ik veel te veel geld betaald voor mijn AC3-decoder. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 Waarschijnlijk is er wel ergens een single-chip AC3 decoder te vinden. Goeie kans dat ie wel SMD is i.p.v. holemount.
Gast Geplaatst: 31 augustus 2005 Geplaatst: 31 augustus 2005 Google levert inderdaad wel een aantal varianten op... Maar daar moet nog vrij veel bij. Een SPDIF -> analoog stereo is wel zo'n makkelijk chippie, maar die heb je al in je tuner zitten...
Aanbevolen berichten