Gast Geplaatst: 19 september 2005 Geplaatst: 19 september 2005 Hallo, ik ben het effe kwijt, hoe kun je, ook op de nieuwe philips recievers ook onder de 500 de kanalen/zenders verzetten naar eigen idee?????? Op die oude was het toch *menu dan installeren in willekeurige volgorde en dan niet bevestigingen maar met A terug. Wie kan me helpen?? groet Cesco
Gast Geplaatst: 19 september 2005 Geplaatst: 19 september 2005 Naar mijn idee met MES, zo heb ik het tenminste gedaan. Kanalen uitlezen en opslaan op PC, vervolgens wijzigen en weer terugzetten...
Gast Geplaatst: 19 september 2005 Geplaatst: 19 september 2005 Citaat: Hallo, ik ben het effe kwijt, hoe kun je, ook op de nieuwe philips recievers ook onder de 500 de kanalen/zenders verzetten naar eigen idee?????? Op die oude was het toch *menu dan installeren in willekeurige volgorde en dan niet bevestigingen maar met A terug. Wie kan me helpen?? groet Cesco Ja effe de zoekfunctie gebruikt, zoek op '500' En hup het antwoord: klik hier Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 19 september 2005 Geplaatst: 19 september 2005 He..goeie tip euromuis. Heb ik ook wat aan. Dank hiervoor.
Johan45 Geplaatst: 20 september 2005 Geplaatst: 20 september 2005 Bij de Philips DSR2210/03 van ces, de topic starter, gaat deze truc niet meer op. Alleen als je op willekeurige volgorde een kanalenlijst binnen haald is het mogelijk. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten