peter-nmgn Geplaatst: 4 oktober 2005 Geplaatst: 4 oktober 2005 Hoe krijg ik een uitgebreide EPG voor +/- 3dagen in gemini? (zoals in de laatste PLi zit) Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
The Iron Maiden Geplaatst: 4 oktober 2005 Geplaatst: 4 oktober 2005 Volgens mij is dit een unieke functionaliteit in PLi. Het is dus wachten of én wanneer deze code openbaar wordt gemaakt voor andere images The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Gast Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 Installeer de MV EPG (MultiView EPG) plugin. Daarin kan je instellen om van zowel MWH (EPG data) als externe EPG providers de zaken voor 3 dagen op te halen.
jackren Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 Citaat: Installeer de MV EPG (MultiView EPG) plugin. Daarin kan je instellen om van zowel MWH (EPG data) als externe EPG providers de zaken voor 3 dagen op te halen. Ik heb al van alles geprobeerd, maar welke plugin van de I-have-a-dreambox site moet ik nu precies installeren? (gaarne preciese benaming en versie nummer) BVD
Aanbevolen berichten