Gast Geplaatst: 6 oktober 2005 Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik heb op een server fedora core 3 geinstalleerd en is up to date. Ik wil met newcs wat gaan experienteren maar loop tegen het volgende aan "error while loading shares libraries : libcrypto . so.0.9.7 : cannot open shared object file : No such file or directory. hoe moet ik dit oplossen?? Fedora 4 draait er niet op omdat de chipset nog niet ondersteunt is. gr, hans
MagicOnline Geplaatst: 6 oktober 2005 Geplaatst: 6 oktober 2005 libcrypto.so.0.9.7 is een onderdeel van openssl als je onderstaande rpm download en installeerd moet het goed zijn >>download<< CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 7 oktober 2005 Geplaatst: 7 oktober 2005 Gebruik het nieuwste pakket en let op client en server dienen qua versie gelijk te zijn
Gast Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 Gebruik Fedora4 en al je zorgen zijn over !!!
Gast Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 @minijust Probeer wat meer diepgang in uw antwoorden te brengen...dan alleen maar te antwoorden met Fedora core 4.
Aanbevolen berichten